Massa fika under helgen

I lördags va jag ute och övningskörde i stan och Anders ville ha semla så vi stannade och fikade.
Jag tog bara en varm choklad med grädde och Anders åt sin semla och va super nöjd!



På lördags kväll va jag super söt sugen men jag hade bestämt mig för inget sött denna helgen eftersom de blev så mycket fusk förra helgen, men det slutade med att jag bakade kladdkakemuffins som vi hade vispad grädde och hallon till.


På söndag va det dags för kalas min moster fyllde år tidigare i veckan så hon bjöd på jätte god fika hon hade gjort hemmagjorda winerbröd bla.


Som ni förstår misslyckades jag ganska rejält med att inte äta sött den här helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0