MAT

Jag äter ju inte så mycke kolhydrater längre så tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på det jag ätit den senaste tiden. Kanske någon får lite inspiration vet själv hur svårt det är att komma på massa olika maträtter varje dag.

Köttfärsås och sallad + lite makaroner på första bilden på andra bilden är det köttfärspaj.



Första bilden är det kycklinggryta med sallad till och på andra bilden är det köttfärsgratäng med sallad till.



Första bilden är det kycklingpaj som jag hade sallad till och andra bilden är korvstroganoff med sallad till.



Så här kan frukosten se ut ibland frukt russin och yoghurt.
Dricker även en del smoothie.




Kommer komma lite recpet inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0